El Pacte local pel dret a decidir de Sabadell arriba al Parlament de Catalunya

Aquest dijous, 16 de gener de 2014, una delegació de les entitats i associacions signants del Pacte local pel dret a decidir a Sabadell  va ser rebuda al Parlament de Catalunya. La delegació sabadellenca, en nom de les 127 entitats que han subscrit el Pacte, estava formada per representants del Secretariat Nacional de l’ANC, la Cambra de Comerç i Indústria de Sabadell, CCOO, la Federació d’Associacions de Veïns de Sabadell, Òmnium Cultural de Sabadell i Sabadell per la Independència- ANC. En nom les entitats compromeses amb el Pacte local van lliurar el text del Pacte local  per donar compliment al punt 6, on s’estableix que es farà arribar el text als grups parlamentaris i, també la llista de les 127 entitats sabadellenques adherides.

La delegació sabadellenca va ser rebuda per la presidenta del Parlament de Catalunya, la Sra. Núria de Gispert, a la qual es va lliurar el text del Pacte, juntament amb la llista d’entitats adherides. La presidenta del Parlament els va felicitar per la tasca duta a terme. Després la delegació es va reunir amb els representants dels grups parlamentaris als quals també els va lliurar una còpia del Pacte.

Aquí en teniu algunes imatges.

Aquesta presentació amb diapositives necessita JavaScript.

Aquesta entrada s'ha publicat en General, Recull fotogràfic i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.