Presentació del llibre “2014”, de Josep-Lluís Carod-Rovira

Dins del cicle de xerrades “On volem anar? Reptes de Catalunya en un Estat independent”, us convidem a assistir a la presentació del llibre 2014de Josep-Lluís Carod-Rovira.Carod_2014

La presentació tindrà lloc el proper dimarts 8 d’abril, a 2/4 de 8 del vespre, a la sala d’actes de la Biblioteca Vapor Badia de Sabadell (c. de les Tres Creus, 127).

L’acte comptarà amb la presència del mateix autor i el moderarà el sabadellenc Jordi Serrano, rector de la Universitat Progressista d’Estiu de Catalunya.

L’autor: «Josep-Lluís Carod-Rovira (Cambrils, 1952) és un polític català que ha estat vicepresident del Govern de la Generalitat de Catalunya de 2006 a 2010 i conseller en cap de 2003 a 2004. Ha estat diputat al Parlament de Catalunya per Esquerra Republicana de Catalunya (ERC), partit que va presidir entre el 2004 i el 2008.
Llicenciat en Filologia Catalana per la Universitat de Barcelona, va ser tècnic superior de planificació lingüística de la Generalitat (1981-1988) i cap dels serveis Territorials de Cultura de la Generalitat de Catalunya a Tarragona del 1982 al 1984». (Viquipèdia)

L’obra: «El fracàs de la reforma de l’estatut i el tancament d’Espanya al reconeixement institucional de la nació catalana, l’al·lèrgia permanent a la diferència, així com la crisi econòmica, han fet prendre consciència al poble català que no hi ha futur millor que aquell que es basa en la sobirania nacional per aconseguir benestar i progrés, sempre per vies democràtiques. A 2014, Carod-Rovira hi explica el pas de l’independentisme emocional, minoritari, a l’independentisme polític, majoritari, el camí que va del nacionalisme defensiu a la construcció d’un projecte nacional per a una societat moderna que es vol lliure i amb qualitat de vida. Aquí hi ha el full de ruta d’un poble camí de la seva llibertat». (Pagès editors)

Aquesta entrada s'ha publicat en Presentació de llibre i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.