9 de novembre, anem tots a votar!!!

9n_sisi_logoaraeslhora_petitAra no defalliu. No us deixeu ensarronar i no feu cas que diguin que es una votació al·legal. Aneu a votar!!!

Les persones que vulgueu votar haureu de complir necessàriament les condicions següents:

Tenir 16 anys o més el dia 9 de novembre de 2014.

Serà obligatori presentar una acreditació vàlida, no us l’oblideu:

  1. El DNI amb adreça de residència en un municipi de Catalunya.
  2. En el cas de ciutadans comunitaris, document d’identitat o passaport acompanyat del Certificat de registre de ciutadà de la UE.
  3. En el cas de ciutadans extracomunitaris: la TIE amb adreça a Catalunya i el passaport.

Vegeu el vídeo de la Campanya institucional del 9N: qui hi pot participar

Video 9n

Els locals on es podrà votar a Sabadell seran oberts des de les 9h. del matí fins a les 8h. del vespre. Per saber quin és el vostre local de votació feu clic en aquest enllaç o truqueu al 012 o al 010.

_avotar

 

No hi aneu sols!!! Animeu i ajudeu els coneguts, familiars i veïns a anar a votar. Hem de demostrar la nostra determinació i fer una gran votació massiva que sigui inapel·lable.

 

Aquesta entrada s'ha publicat en Ara és l'hora, Campanya SÍSÍ, Vídeos i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.