Immigració a Catalunya. Per a un nou Estat plural i inclusiu. Divendres 6 de febrer.

IMG-20150128-WA0001

 

El divendres dia 6 de febrer, a les 6 de la tarda tindrà lloc l’acte: Immigració a Catalunya. Per a un nou Estat plural i inclusiu.

La xerrada que es farà al Centre Cívic de Sant Oleguer (carrer de Sol i Padrís, 93) està organitzat pel Casal Cubà de Sabadell, l’Associació africana de Sabadell, L’Associació de Guinea-Bissau de Sabadell,  la Federación de Asociaciones de Inmigrantes del Vallès, la Vocalia de Solidaritat de l’Associació de Veïns de Sol i Padrís, l’Assemblea Sectorial Immigració per la Independència-ANC, i Sabadell per la Independència-ANC.

L’acte estarà presentat per diferents ponents en representació de les entitats i en acabada la seva exposició es farà un debat entre tots els assistents per resoldre dubtes i expressar les opinions que es tinguin al respecte.

Catalunya és diversa i el nou Estat català el farem entre tots.

Aquesta entrada s'ha publicat en Acte, General i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.