Matthew Tree ens acompanya el dimecres 27 de maig

Mtree_foto_petit (1)L’escriptor Matthew Tree vindrà a Sabadell aquest dimecres, 27 de maig, per oferir la conferència Catalunya, el país ocult d’Europa. Aquesta conferència ens permetrà copsar millor  la percepció que es té a la resta d’Europa del nostre país i del procés sobiranista.

Matthew Tree ens destacarà com va canviant el grau d’interès i el desconeixement que encara es té del nostre país a diferència del cas escocès. Tot i així, ens demostrarà  com va prenent cos el coneixement de la nostra realitat i del moviment sobiranista malgrat els esforços del govern espanyol per negar-ho.

L’acte es farà a la sala d’actes del Casal Pere Quart (Rambla, 69. Sabadell), a 2/4 de 8 del vespre i el presentarà Rosaura Nebot.

Matthew Tree (Londres, 1958), viu a Banyoles actualment. Escriptor i defensor de la llengua catalana, és una persona molt coneguda per les seves col·laboracions habituals a ràdio, premsa i televisió. Ha publicat a El Punt Avui,  Diari de Barcelona, Catalonia Today i a l’editorial La Rosa dels Vents. Ha treballat a RAC1, Ràdio Contrabanda i als programes de televisió La Cosa Nostra i Passatgers.  Més informació en aquest enllaç i al seu blog.

Aquesta entrada s'ha publicat en Conferència i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.