El darrer 2 de juliol vam poder gaudir d’una taula de luxe amb professionals i especialistes que es dediquen a planificar i gestionar la mobilitat en el nostre entorn.
Vam comptar amb Maties Serracant, geògraf , 1r tinent d’Alcalde de l’Ajuntament de Sabadell i regidor d’Urbanisme, Manel Larrosa, arquitecte i membre de Via Vallès, Ricard Riol, enginyer tècnic i president de la Promoció del Transport Públic (PTP), i Pere Puig, empresari i president de la Comissió d’infraestructures, urbanisme i transport de la Cambra de Comerç de Sabadell.
Ens va semblar molt interessant la presentació que ens va portar en Ricard Riol, president de la PTP i l’hem volgut compartir amb tots vosaltres. Hi podeu accedir clicant aquí
Aprofitem per agrair a tots els convidats i al públic assistent la vostra participació.
You must be logged in to post a comment.