Urgent! Recollida signatures Més Assemblea. En necessitem 2.000!

350x120_2

 

Fa unes setmanes, gairebé quaranta assemblees territorials de tot el país van presentar al Comitè Organitzador de l’Assemblea General propostes per modificar els Estatuts i el Reglament de règim intern de l’Assemblea Nacional Catalana, perquè fossin debatudes i votades a l’assemblea general ordinària del  17 d’abril. Amb quin objectiu van presentar aquestes propostes? Per enfortir l’Assemblea i fer més transparents els processos d’elecció i votacions del Secretariat Nacional.

Ara, després d’un exhaustiu treball conjunt entre representants de les assemblees territorials implicades (del Baix Llobregat, el Barcelonès, el Gironès, el Maresme, el Pallars, el Penedès, el Pla de l’Estany, el Vallès), han redactat una nova proposta de modificació dels Estatuts i del Reglament de règim intern. La tens, punt a punt, i també com un sol document descarregable al web www.mesassemblea.cat. S’hi recullen les opinions de les gairebé quaranta territorials.

Com que no era permès refondre les propostes presentades, han optat per acollir-se a l’article 14 dels actuals Estatuts: “Un mínim del 5 % dels membres de l’Associació poden sol∙licitar per escrit al Secretariat Nacional la inclusió d’un o més assumptes a l’ordre del dia, sempre que ho facin dins del primer terç del període comprès entre la recepció de la convocatòria i la data prevista per a la celebració de l’assemblea general.”.

Pretenem recollir les 2.000 signatures necessàries perquè aquestes propostes siguin sotmeses a votació, una a una, a l’assemblea general ordinària. Tenim temps per presentar-les fins al dijous 31 de març. Es recolliran signatures fins al dimecres 30 de març (si no arribessin a les 2.000 que necessiten, allargarien la recollida fins al 31 al migdia)

QUÈ US DEMANEM?

Que mireu www.mesassemblea.cat.

– Si com a soci veus vàlida tota la proposta, o votaràs sí a una bona part dels seus punts el 17 d’abril, et demanen que signis el formulari del web.
– Si ho veus claríssim, hi ha un bàner al web perquè l’utilitzis per les xarxes socials

Aplegar 2.000 signatures servirà per incloure el document a votació a l’ordre del dia de l’assemblea general ordinària. No et compromet a res més. Podràs votar, el 17 d’abril, les modificacions proposades una a una.

QUÈ CAL FER PERQUÈ UNA SIGNATURA SIGUI VÀLIDA

Només s’hi poden presentar signatures de membres de ple dret (no s’hi admeten les de simpatitzants ni col·laboradors).

Passes a seguir per l’enviament de la teva signatura:

  • Cal imprimir el full de signatura individual
  • Emplenar-lo i signar-lo
  • Enviar-lo escanejat per correu electrònic a l’adreça vullvotar@mesassemblea.cat. Si no tens una impressora que pugui escanejar el formulari, també serveix una fotografia que sigui llegible.
    Ajudarà molt que posis com a nom del fitxer, que ens envies amb la signatura, el teu NIF (per exemple, si el teu NIF fos 12345678A, l’arxiu s’hauria de dir 12345678A.pdf o 12345678A.jpg, segons el format del document).

En cas que prefereixis signar presencialment, podràs passar pel local el dimarts 29 i el dimecres 30 de 6 a 8 de la tarda. Allà hi tindràs fulls a la teva disposició per signar.

Ep soci! Si vols una Assemblea més transparent i més forta, signa la butlleta i fes possible que aquesta proposta de modificació dels Estatuts i del Reglament de règim intern de l’ANC pugui ser debatuda i sotmesa a votació, una per una, en la propera Assemblea General Ordinària del 17 d’abril a Manresa.

Som-hi ANC!

Aquesta entrada s'ha publicat en AGO, Assemblea General Ordinària Manresa, General, Recull signatures i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.