29 d’abril. Ramón Cotarelo i Pere Cardús. El dret d’un poble a escollir el seu futur

SONY DSCSeguim amb el cicle de xerrades República Catalana.

El divendres 29 d’abril a 2/4 de 8 de la tarda podrem gaudir de la xerrada “El dret d’un poble a escollir el seu futur”.

Tenim el plaer de comunicar-vos que comptarem amb la presència de Ramon Cotarelo (Catedràtic de Ciències Polítiques i de l’Administració a la Universitat Nacional d’Educació a Distància. Gran tuitaire, destacat blocaire i gran crític de l’escena política) i amb en Pere Cardús (Periodista al diari digital VilaWeb, tuitaire i blocaire, a banda de fill de Terrassa, què hi farem!). L’acte el presentarà en Joaquim Duaso, coordinador de Sabadell per la Independència (territorial de l’ANC a Sabadell).

cotarelo_faldogranpereL’acte se celebrarà a l’Auditori 3 de l’Espai Cultura Fundació Sabadell 1859, al c. d’en Font, 25

No us ho perdeu! Ambdós són persones molt sabedores i crítiques que de ben segur ens aportaran una visió molt interessant de la realitat política.

Endavant República!

 

Aquesta entrada s'ha publicat en General, Xerrada i etiquetada amb , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.