Estem cridats a decidir si volem demanar un Referèndum d’Independència.

assemblea RUI-Full rutaL’ANC consultarà als seus socis si exigeix a les institucions un referèndum vinculant d’independència.
D’acord amb els acords presos pel SN de l’ANC, els propers dies 15 i 16 de juliol es realitzarà una consulta interna per tal de determinar si s’exigeix a les institucions catalanes la celebració d’un referèndum vinculant d’independència per decidir el futur del país.
La consulta també es podrà fer telemàticament del 13 al 16 de juliol.

Vegeu l’argumentari amb pros i contres, redactat pel SN. També vegeu un document de format power point que facilita la comprensió global del debat sobre el Referèndum d’independència.
El manual de consulta i l’estat censal, aquí

Aquesta entrada ha esta publicada en Consulta, General, Referèndum Independència. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.