Dimarts 25 d’octubre, conferència Memòria i reparació: La llei de memòria històrica dins del procés constituent

lluiscEn el marc dels actes organitzats enguany pel Memorial Lluís Companys a Sabadell, del qual Sabadell per la independència – ANC en forma part, us convidem a la conferència Memòria i reparació: la Llei de memòria històrica dins del procés constituent a càrrec de Toni Bou, impulsor de la querella argentina contra els crims del franquisme.

L’acte tindrà lloc el dimarts, 25 d’octubre de 2016, a 2/4 de 8 del vespre, a la sala del primer pis del Teatre Principal  (c. de Sant Pau, 6)

Després de la conferència es farà una visita guiada a l’antic Círcol Republicà Federal (c. de Narcís Giralt, 44)

Organitza: Memorial Lluís Companys a Sabadell

Amb la col·laboració de l’Ajuntament de Sabadell

Podeu trobar més informació sobre el Memorial Lluís Companys a Sabadell en el seu web.

Podeu baixar-vos la invitació aquí.

No oblidem! Volem l’anul·lació del judici franquista contra el President Companys i més de 100.000 catalans sentenciats. Volem justícia.

Us hi esperem!

Aquesta entrada s'ha publicat en Conferència i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.