L’Ajuntament de Sabadell dóna suport al Referèndum i als representants polítics encausats

francesc-baroAquest dijous 22 de desembre, a proposta de les entitats sobiranistes Sabadell per la Independència i Òmnium Cultural, s’ha presentat al Ple Municipal dues Mocions.

la-primera presentada pels grups municipals d’Esquerra Republicana de Catalunya, la Crida per Sabadell, img_20161222_201005-1Convergència i Unió, i Unitat pel Canvi ha estat en defensa d’un referèndum sobre el futur polític de Catalunya, amb garanties i reconeixement previ. També demana fer pedagogia a la resta d’Espanya i buscar consensos amb actors internacionals.

la-segona, a proposta dels grups municipals d’Esquerra Republicana de Catalunya, de la Crida per Sabadell i de Convergència i Unió, ha estat per donar suport al referèndum unilateral, al procés constituent i als ens locals i electes investigats per processos relacionats amb la sobirania. Aquesta moció, nítidament independentista dóna
suport a les mesures impulsades per Junts pel Sí i img_20161222_211841la CUP al Parlament per fer un “O referèndum o referèndum” abans de la propera tardor.

La presentació d’ambdues mocions ha anat a càrrec del coordinador de Sabadell per la Independència-ANC, Francesc Baró que ha reiterat que el Procés i el Referèndum són una qüestió de democràcia i que està reclamada pel 84% de la ciutadania.

Les dues mocions has estat clarament aprovades.

La  primera, ha prosperat clarament amb 18 vots favorables dels  regidors d’Esquerra Republicana de Catalunya, la Crida per Sabadell, Convergència i Unió , Unitat pel Canvi i els dos regidors no adscrits. Ha tingut els vots en contra de PSC, Ciutadans i Guanyem.

La segona moció també ha prosperat amb 13 vots favorables, de part dels regidors d’Esquerra Republicana de Catalunya, la Crida per Sabadell, Convergència i Unió, i un dels  regidors no adscrits. Cinc abstencions d’Unitat pel Canvi i un regidor no adscrit i, vuit en contra dels grups del PSC, Ciutadans i Guanyem.

Anem per feina…. Cada dia més a prop de la República catalana.

Visca Sabadell!!

 

 

Aquesta entrada ha esta publicada en General, Moció, Referèndum Independència. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.