El divendres 29 d’abril, l’ANC, va estrenar la Caseta del Sí a la Feria de Abril de Catalunya.
Hem cobert ja el primer llarg cap de setmana i dos dies feiners. La Feria ha rebut la presència de la caseta de l’Assemblea, i les del PDECat i ERC, amb una gran afluència de públic, independentista o no. Els mitjans de comunicació hi han parat atenció i han cobert la notícia amb un to general positiu. Les visites de grups de les assemblees territorials i la dinamització de l’assemblea sectorial LGTBI han aconseguit, de fet, que la Caseta del Sí fos una de les que sovint tenien més animació a la zona on estem situats.
Ara arriba la programació del segon i darrer cap de setmana (la Feria s’acaba diumenge al vespre). Aquest dissabte, la caseta tanca a les 3 de la matinada. L’entrada a la Feria és DE FRANC.
– Dissabte, a les 10 de la nit es comptarà amb Aires de Rumba (Sabor de Gràcia)
La Feria ens ha donat l’oportunitat de trencar estereotips i prejudicis. Ha demostrat que a Catalunya no hi ha conflicte, que la gent del poble té una maduresa cívica enorme. Ens queda feina per fer: som encara lluny del que aspirem que sigui l’ideal societat lliure, desvetllada i feliç de la Catalunya independent, però som també més a prop del que sembla.
T’esperem aquest cap de setmana a la Feria! GPS 41°24’43.6″N 2°13’31.3″E