3r Sopar Groc solidari. Cap dona en l’oblit

El divendres dia 29, a la plaça del Dr. Robert farem el 3r Sopar GROC solidari. Aquesta ocasió el Sopar estarà dedicat a les dones represaliades per l’Estat espanyol.

Els tiquets valdran 25 euros i es compraran al local de Sabadell per la independència – ANC, al carrer Illa, 3, a partir de divendres 22 de juny.

Els beneficis del sopar aniran íntegrament a la Caixa de Solidaritat dels presos i exiliats.

Hi haurà parlaments de familiars de l’Associació Catalana pels Drets Civils i de regidores municipals. Comptarem amb:

  • Neus Cuixart (germana de Jordi Cuixart)
  • Francesc Riera (cunyat d’Oriol Junqueras)
  • Bernat Pegueroles (marit de Carme Forcadell)
  • Joan Teran (company d’Anna Gabriel)
  • Isabel Casals (germana de Muriel Casals)
  • Les regidores municipals Montse Chacon (ERC), Glòria Rubio (CUP), Sílvia Renom (PDECAT)
  • I,  representants de les entitats sobiranistes, Montserrat Mateu (ÒC) i Neus Alsina (ANC).
  • Clourà l’acte l’alcalde Maties Serracant.

Farem una rifa solidària. Els beneficis, també, aniran íntegrament a la Caixa de Solidaritat.

El menú, a càrrec del restaurant El Graeller Rialler, que el cuinaran a la mateixa plaça:

  • 1r plat: Fideuà rossejada mixta (fideu + costella de porc + sipia + calamars + gambetes + fumet de peix natural) + allioli
  • 2n plat: Brasa: Botifarra amb xips i allioli
  • Postres: Sorbet de llimona
  • Begudes: Vi negre “Sisquera” – DO Terra Alta, Aigua mineral, gasosa.
  • Pa i cafè

Cap dona en l’oblit. Totes elles segueixen tossudament alçades contra la repressió i resisteixen pacíficament sense por. Per elles, durant aquest sopar trencarem el silenci, tants cops com faci falta, perquè no ens n’oblidarem fins que no siguin lliures i a casa.

 

Aquesta entrada s'ha publicat en General, Sopar tertúlia i etiquetada amb , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.