14 de juliol, manifestació a Barcelona “Ni presó ni exili, us volem a casa” 

14 de juliol, manifestació a Barcelona “Ni presó ni exili, us volem a casa”

El dia 14 de juliol, ens mobilitzarem novament per denunciar la repressió política i judicial que pateixen l’independentisme i la societat catalana. Tal com va dir Elisenda Paluzie, durant la presentació de la Diada de l’Onze de Setembre d’enguany, abans d’aquesta data, haurem de tornar a sortir diverses vegades per denunciar l’assetjament que l’Estat espanyol exerceix. La clau que obrirà les cel·les als presos polítics i la porta al retorn dels exiliats és la República catalana.

El dissabte 14 de juliol a les 19h, doncs, ens reunirem al carrer de Tarragona (cruïlla amb el carrer de la Diputació). El lema serà “Ni presó ni exili, us volem a casa”.

No podem caure al parany de creure que l’acostament de presos és un gest polític. A hores d’ara, tenim 9 persones de pau tancades injustament a la presó. Malgrat que alguns estiguin en centres penitenciaris de Catalunya, estan privats de llibertat sense haver comès cap delicte. I tenim exiliats que no poden tornar perquè la (in)justícia espanyola no els garanteix cap dret, ni tan sols a un judici just. Sense oblidar la llarga llista de persones represaliades.

L’hora d’inici de la manifestació s’ha fixat a les 19 h. El punt d’inici serà la cruïlla entre els carrers Tarragona i Diputació de Barcelona.

Així, el dia 14 hem de tornar a omplir Barcelona. No podem cedir ni un mil·límetre davant la defensa dels drets i llibertats més bàsiques. Tothom a Barcelona!

Si voleu anar-hi plegats, ens trobarem a l’estació de Renfe de Sabadell Centre al tren de les 17.05 i el de les 17.26 h. Recordeu que a l’estació dels FFCC hi fan obres.

Aquesta entrada ha esta publicada en General, Manifestació. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.