Tens interès en adherir-te a la Querella contra el magistrat Pablo Llarena?

Com ja deus saber, Querellants per la República neix d’una iniciativa popular que demana una resposta judicial per a la vulneració del dret fonamental de vot. La querella la dirigeix un equip de penalistes, professionals del Dret, que treballen de manera completament altruista amb el suport de molts voluntaris en tasques de documentació i logística.

L’objectiu de la querella és la defensa dels nostres vots. Es tracta de denunciar al magistrat del Tribunal Suprem, el Sr. Pablo Llarena i a tres magistrats més per prevaricació, per dictar resolucions injustes sabent que ho són.

La querella ja es va presentar el 13 de juliol amb més de 3.000 querellants. Ara, la gent que vulgui recolzar aquesta querella s’hi pot seguir adherint. Hem d’avisar però, que en el moment en el que el procediment avanci, ja sigui perquè admeten la querella a tràmit i obren via al següent pas, perquè no l’admeten o per qualsevol altra circumstància, ja no es podrà afegir ningú més. Això no sabem quan pot passar, si en 3 dies o en 3 mesos i, pot donar-se el cas de nous querellants que hagin fet tots els passos i no es puguin adherir finalment per un tema de temps processal.

Tot i així, nosaltres pensem que la vulneració dels nostres drets ha estat molt important, els costos, el temps a dedicar-hi i la feina son pocs i que val la pena que tots els que ens considerem afectats ho intentem.

Per adherir-se, només s’han de fer 2 passos:

  1. Acreditar que en les eleccions del 21D tenies la condició d’elector. Per acreditar-ho cal tenir o bé la targeta censal o bé un certificat (nota informativa) que s’obté sense cost a l’INE a Barcelona.
  2. Donar poders al procurador i als advocats perquè presentin l’adhesió en nom teu.

A SBDxI hem creat un grup per tal de fer les gestions necessàries de forma conjunta pels interessats i facilitar-los la feina.

Si vols afegir-te als querellants i tenint en compte el que dèiem al tercer paràgraf, has d’enviar un correu abans del dia 10 d’agost a secretaria@sbdxi.cat i indicar-hi: el nom sencer, el DNI, l’adreça amb el codi postal, l’adreça electrònica, un telèfon de contacte i si teniu o no la targeta del cens.

Amb aquesta informació i en funció del nombre que siguem, organitzarem les trobades amb el notari per tal de signar els poders. El cost és de 10 Euros per signatura per a grups de, com a mínim, 15 persones.

Els que no tingueu la targeta del cens i preferiu delegar les gestions a fer per obtenir-la, haureu de signar uns poders per tal que Joan Carles Roca, persona voluntària a qui se li delegaran els poders, vagi a Barcelona a recollir tots els certificats.

Així doncs, el cot serà de 10 € pels que disposen de la targeta censal o el certificat i 20 € pels que no la tenen.

Ànims

Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.