Diumenge 16 de desembre, vine i uneix-te a la lluita contra el càncer de La Marató de TV3.
Des de les 11 del matí fins passades les 7 del vespre serem tot el dia a la plaça Marcet amb un munt d’activitats per tota la família. Tot el benefici serà lliurat La Marató de TV3.
- A les 11 del matí comencem amb activitats familiars i per la canalla: pintura mural, jocs de punteria, ruleta, curses de sacs i de relleus, taller de mandales, de cares pintades, de maquillatge i de manualitats i, gran gincana feta. Les activitats i els jocs estan aconduïts pel grup escolta Xaloc.
- A migdia, vermut complet.
- A l’hora de dinar us convidem a fer un àpat amb colla. Cadascú se l’emporta de casa i la fem petar plegats.
A partir de les 4 de la tarda podreu gaudir de concerts en directe mentre feu la xocolatada, gentilesa de Bon Preu-Esclat. Compatrem amb la presència dels grups sabadellencs Els cracs d’ANDI i L’hora del patí.
- A les 7 del vespre tindrà lloc el sorteig de l’esplèndida panera que ha estat possible gràcies a la col·laboració desinteressada de molts comerços de la ciutat. Els números de la rifa ja els podeu venir a comprar al nostre local (c. Illa, 3) i també els podeu comprar durant tot el diumenge a la plaça Marcet.
Som solidaris.
Com cada any fem Marató!
You must be logged in to post a comment.