El 16 de març ens n’anem a Madrid a manifestar-nos contra el judici als presos polítics  i criticar la decadència de l’estat espanyol.

El 16 de març ens n’anem a Madrid.

Entre les entitats i partits que donen suport a aquesta marxa a Madrid hi som l’ANC, l’Òmnium Cultural, l’Associació Catalana pels Drets Civils (ACDC), ERC, JxCat, la CUP, la Crida, el PDECat, Demòcrates i representants dels comuns, entre d’altres.

A banda de les entitats catalanes, esperem rebre també el suport d’associacions i plataformes d’arreu de l’estat espanyol.

La manifestació anirà d’Atocha a Cibeles. El recorregut té un quilòmetre i mig aproximadament. Està previst que comenci a les 6 de la tarda i que acabi cap a les 9 del vespre, un cop acabats els discursos finals.

Com ha cridat Martí Anglada, periodista, el dia 21 de febrer,  “tots estem convocats vinguem d’on vinguem. Fem de Madrid la ciutat que assenyali la vergonya democràtica i la decadència d’aquest règim’.

O com diu Josep Costa, vicepresident del Parlament de Catalunya, “fer la independència sense estar pendents del que passa a Madrid és com voler marcar gol sense mirar on està col·locat el porter”.

SBDxI-ANC tenim tiquets per anar-hi amb autocar al preu de 40€,  aquí. La sortida serà a la plaça Marcet.

Esteu pendents de les hores definitives de la sortida de Sabadell i de Madrid!!

Anem a Madrid i fem-hi sentir la nostra veu!

Aquesta entrada ha esta publicada en General, Manifestació, Presos polítics. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.