Estem a punt d’anar a Estrasburg, a la concentració en favor dels nostre dret, com a votants, i a exigir que els nostres diputats, Puigdemont, Comín i Junqueras, puguin exercir com a representants que són.
Us donem a continuació un seguit d’instruccions per a fer el viatge més agradable.
Tant si us heu apuntat sols, com si heu fet la reserva d’un grup aneu amb el mateix autocar. Per tant, com a cap de colla, si en sou, us deleguem la responsabilitat d’informar en tot moment al vostre grup i d’informar-los del contingut d’aquest correu.
Recordeu:
- Sortida:1 de juliol, a les 4 de la tarda, de l’avinguda de Francesc Macià, del solar que hi ha entre el parc Catalunya i la Cambra de Comerç.
- Durada del trajecte:15 hores aproximadament.
- Parades durant el trajecte:Cada 4 hores i mitja, farem una parada de 45 minuts.
- Arribada a Estrasburg, aproximadament:a 2/4 de 8 del matí del 2 de juliol.
- Inici de la concentració:a les 9 del matí, davant del Parlament Europeu. L’acte central serà a les 12 del migdia, al pont de Josep Bech a la cantonada amb la rue Lucien Febvre.
- Sortida d’Estrasburg: A les 8 del vespre, a peu de l’autocar.
- Arribada aproximada a Sabadell:el dia 3 de juliol, cap a les 11 del matí.
A cada autocar hi haurà un responsable, amb qui us podreu adreçar si us cal. Penseu que som molts i hem de vetllar per a tots. El responsable us facilitarà el seu número de telèfon per estar en contacte per a cap incidència.
Recomanacions bàsiques, que el viatge és llarg…
- Porteu calçat i roba còmode
- Porteu aigua i menjar (esmorzar, dinar, sopar, pica-pica….)
- Porteu tot allò que us faci el viatge més còmode: coixí, manta, lectura, música….
- Mòbil i una bateria de recanvi si en teniu
- Estris personals (tovalloletes, …)
- Pancartes que vulgueu.
- Podeu dur una bossa complementària per deixar-la a l’autocar i no haver de dur les coses a sobre.
Convençuts que el front internacional ens ajuden a arribar a un port, farem sentir al cor d’Europa.
No abandonem!
Fem costat als nostres eurodiputats.
Exigim la llibertat dels presos polítics.
Fem valer el dret que tenim a l’autodeterminació.
Visca Catalunya lliure!
You must be logged in to post a comment.