Vine aquest diumenge, 1 de setembre, als Ponts per la Llibertat. 

Vine aquest diumenge 1 de setembre als Ponts per la Llibertat. 

Organitzem una acció reivindicativa als ponts que travessen l’AP-7 el diumenge de més afluència pel retorn de vacances d’estiu. Fem visible, especialment als turistes, els lemes reivindicatius a favor de la independència, la llibertat  i la República i en contra la repressió de l’estat espanyol.

El Pont per la Llibertat que tenim destinat el pots localitzar aquí

Hi anirem amb samarretes i llaços grocs, estelades i pancartes, i tot allò que vulguis lluir. No te n’estiguis i vine a fer una acció senzilla i útil, per la visibilitat que té, i a més a més t’ho passaràs la mar de bé.

Ens trobarem a 2/4 de 10 del matí al pàrquing del Vapor Turull, al c. de Sant Josep, de Sabadell.  Podrem compartir cotxe amb qui no en tingui i sortir plegats cap el nostre pont.

De casa vostra sortiu amb esmorzar, beguda, estelada, crema protectora i barret. Del local de SBDxI-ANC també durem pancartes.

L’acció acabarà cap els voltants de la 1 del migdia.

Hi tornem!

Aquesta entrada ha esta publicada en General, mobilització. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.