L’Assemblea i la Intersindical-CSC ens alcem per la República dels drets socials.
Us convoquem aquest 1 de maig, a 2/4 de 6 de la tarda, a la pl de Sant Roc.
L’ @assemblea i @LaIntersindical reivindiquem aquest 1 de maig i cada dia la independència com a eina per garantir un futur millor.
- Ens manifestem en contra el creixement de l’atur i la pobresa que poden portar a l’augment dels discursos autoritaris, recentralitzadors i d’extrema dreta.
- Estem tips que les persones que estem pagant aquesta crisi siguem les de sempre: que la crisi la paguin els rics!
- Volem una economia al servei de les persones i del planeta, com proposa l’economia social i solidària catalana amb un “Pacte per una Economia per la vida”.
Amb la plataforma Alcem-nos encetem un projecte entre ambdues organitzacions que treballa per:
- Tenir un sindicalisme nacional fort capaç de donar “resposta catalana a la crisi que pugui fer front a l’emergència que viu el país“.
- Aconseguir una Catalunya independent i socialment justa.
- Construir Eines de País que ens preparin per quan es faci efectiva la independència.
- Denunciar i aprofundir en l’argumentari econòmic i social.
Com diu Anna Pagès, de la Intersindical-CSC, “vivim temps difícils, immersos en una nova crisi mundial que a l’Estat espanyol s’està manifestant de forma molt visible, a causa de la mala gestió i la manca d’inversions. Les conseqüències de la pandèmia ens endinsen en una crisi econòmica i social que tot indica que serà dura i llarga”.
És per aquest motiu que es fa una crida “a tornar als carrers i a seguir organitzant-nos i creant comunitat: enfortint els partits, organitzacions i sindicats, les xarxes antiracistes, feministes i pel dret a l’habitatge, els casals i ateneus i projectes autogestionats, teixint espais de resistència i llibertat per avançar cap a la República Catalana de tothom”.
Podeu veure el nou portal web de la Plataforma Alcem-nos i signar-hi el manifest de la campanya.
You must be logged in to post a comment.